söndag 13 november 2016

FARSDAG OCH GLÖGGMYS

Idag har vi firat våran bästa pappa här i huset, den mest omtänksamma, busigaste, han med den härligaste humorn och kärleksfulla pappan man kan tänka sig, han är vår!

Till fikat blev det glöggmys och vi testade årets glögg, tummen upp från oss.
Nu när snön kom så fick man verkligen den där juligakänslan och till nästa helg sätter jag upp alla stjärnor och adventsljusstakar. Ni som följer mig på Instagram har ju sett att det redan har kommit upp en adventsljusstake, kunde inte riktigt hålla mig där. 

Några hyacinter och en bukett med snittamaryllis har vi också unnat oss i helgen.


 Dukade upp på min nya marmorbricka som man hittar här.
Just nu har jag ett fint rabatt erbjudande på Instagram om ni är sugna på en likadan eller något annat så kika in där, villa haga heter jag där.



Årets glöggflaska är ju bara så vacker. 


 Åh äntligen har mina favorit fikon kommit in i butiken också. Soltorkade fikon som det är något slags mjöl på, dock glutenfri så funkar även för den som inte tål det. Såå himla goda. Åt dom för första gången när vi var på Kreta förra året och blev ju fantastiskt glad när jag hittade dom här hemma i butiken förra julen.


Annars har vi haft en ganska lugn helg här. Jag har kurerat mig från en långdragen förkylning och vår lilla Nora har haft feber igen som tack och lov är borta idag så imorgon blir det vardag för oss alla.

Ha nu en skön kväll vänner och njut det sista av helgen!

Kram kram

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...