tisdag 11 oktober 2016

Bästa ljudet i öronen med Sudio

Här har verkligen hösten kommit med besked känns det som, varmare kläder och skor har plockats fram, t o m vantar och mössa. Ikväll efter att ha varit inne med liten sjukling hela dagen tog jag en uppfriskande PW och med de absolut bästa lurarna jag har prövat. Grymt ljud, snygga och dessutom trådlösa hörlurar, så himla skönt och slippa sladdar. 




Det bästa mina vänner är att jag har fått möjlighet att ge er 15% på ett par hörlurar från Sudio. Använd bara koden Trolle15. Hörlurarna finn i ett antal olika färger och utformningar.


Efter att ha läst läsläxa med stora tjejen har alla små sessor somnat och jag och mannen ska nog ta oss en kvällskopp med kaffe och krypa ner i soffan och se lite tv. Bachelor är ju ikväll, ett program som jag verkligen inte kan låta bli att titta på. Förra årets Bachelor visade det sig att mannen hade gjort lumpen med, världen är allt bra lite ibland.

Trevlig kväll vänner!


I samarbete med Sudio

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...