tisdag 8 mars 2016

VÅRLÄNGTAN

Redan en bit in i mars och jag längtar efter våren något så otroligt mycket. Förra helgen kändes det som den var på g och vi satt tom ute på vår nya veranda i solstolarna och njöt av solen och kaffet. 

Den här helgen var det något helt annat kan man väl lugnt säga. Snö, snö och åter snö, visst är det vackert när det blir så där alldeles vintervitt som i en saga men sen blir det ju bara slask, nä tack nu räcker det för den här vintern.

Så länge får man njuta av vårens blommor inne. Helgens tulpaner har blivit så där vackert vilda så dom står åt alla håll och kanter och jag gillart. 
Busigt och okontrollerat.



Internationella kvinnodagen är det ju idag med så lite extra hejarop till alla oss duktiga kvinnor idag tycker jag verkligen är på sin plats.
Själv tänkte jag lägga mig i soffan och se om mannen kommer med något gott kvällsfika ;).

Trevlig kväll vänner!

KRAM

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Ja det brukar vara upp o ner när våren ska komma men förhoppningsvis så är den snart här, på riktigt. Vackra blommor. Kram

Patricia Merella sa...

Your home is wonderful,have a nice day,Patricia

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...