lördag 19 april 2014

Påskmiddag i orangeriet

God kväll vänner!
Har ni en skön påsk, hoppas det!
Här har vi haft en sån lugn och skön dag hemma, letat påskägg, njutit i solen, ätit gott och bara varit. Igår var vi och träffade familjerna och åt lite god vårbuffe. 

Idag har vi invigt grillen och grillat kyckling till kvällens Ceasarsallad, älskar verkligen det!
Middagen åt vi i orangeriet som hade värmts upp så skönt under dagen i det härliga vädret.






 Ha en riktigt skön fortsättning på påsken

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej!
Alltså ert orangeri är verkligen i toppklass! Helt underbart:)
Hade gärna slagit mig ner där och ätit en härlig ceasarsallad, mums!
Här skiner solen med och påsken bjuder på ett ljuvligt väder. Så jag är rätt besviken på att min kropp bestämde sig för feber och en hals jag helst skulle göra mig av med:( längtar verkligen efter att få vara frisk nu, gärna lite längre än 2 veckor åt gången..
Tur det finns så mycket att surfa runt på iaf som man kan roa sig med:)
Ha en riktigt skön fortsättning på påsken nu!
Kram Anna

Husprojekt Drömhus sa...

Hej hopp, du skulle se mig när jag sitter här framför datorn, jag bokstavligen tappar haka.. wow, vilket orangeri, så himlans mysigt! Vem vill inte äta middagen där..

Önskar dig en härlig vecka
Kram
Tiina

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Så himla fint! Perfekt ställe att samlas på när man är många.

Kram Caroline

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...