tisdag 1 april 2014

Förnya vårdgarderoben till de minsta

Med våren och värmen kommer ju lusten och behovet av att förnya garderoben med lite kläder, inte bara till sig själv utan även till de små. De växer ju som hejsan de där små. 
Lillan har ju två storasystrar och ärva från så de finns ju en hel del redan kan man ju lugnt säga, men några godbitar har jag inte kunnat motstå att köpa till henne. De finns ju å mycket fint till de minsta och jag hamnar jämt på deras avdelning även om tanken från början var att jag skulle ha något till mig själv.
 Jag är lika förtjust i det söta,ljuvliga om jag är i de lite tuffare med djurmönster.


I födelsedagspresent fick hon den här ljuvliga sommarklänningen och till de ett par prickiga tights. Samma mönster fanns på en filt och den gick ju inte att motstå så de fick bli en present från systrarna. All kommer från Kappahls fantastiska serie Newbie.

Ett annat favorit märke är Pompdelux om säljs via nätet eller homepartyn. Denna enkla rosa klänning och ett par sköna tights med diskreta ränder av guldtråd kommer bli perfekt till sommaren.
Skyddskaninen från Maileg är en dopgåva från bror och svägerska och jag tycker den är så fin.
Lite mer lekvänliga kläder är dom här favorit jeansleggingsen från Pompdelux, blusen är också från Pomp men den köpte jag på rean i höst men liknande finns i vårkollektionen har jag sett. Koftan kommer från Kappahl.

Ja de va lite klädtips från mig idag till de minsta nästa gång får de bli för de lite större barnen.

Trevlig kväll vänner!
Kram

3 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så söta kläder!
Kan tänka mig att man bara handlar till barnen, finns ju så mycket fint!:)

Ha en mysig kväll nu!

Kram på dig

Life´s Silverlining and I sa...

Åh vad mycket fint! Pompde lux har så himla mycket fina kläder och i bra kvalitet. Kram Pernilla

Maddix sa...

Älskar Pomp de lux gammaldagsa och lantliga stil. Dessa klänningar var ju otroligt söta!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...