tisdag 4 mars 2014

Semlemuffins

Hej på er!
Oj oj vad tiden går, över 1 månad sen jag var här inne och gjorde ett inlägg. 

Fettisdagen idag och jag är nog den enda i familjen som är riktigt förtjust i riktiga semlor så jag hoppas hinna baka familjens favoriter, semlemuffins!
Har lagt ut receptet tidigare här på bloggen och ni hittar det här.






En liten skatt har vi plockat fram här på Villa Haga under min bloggfrånvaro och 
jag lovar visa bilder innan helgen. 

Ha nu en riktigt mysig dag!
KRAM

2 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så gott med semlemuffins! Och vanliga semlor med, älskar semlor;)
Ser fram emot Lördagen! Ska bli så kul att ses igen.

Ha en bra dag!

Kram på dig

Maddix sa...

Mums! Dem ser otroligt goda ut! Måste helt enkelt testa ditt recept.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...