söndag 12 maj 2013

Snurrig!!?

Ja nu har jag helt varit ute och snurrat till de igen och jag kan inte skylla på amningskoma eller gravidhjärna heller utan de är bara lilla jag som yrrar. Morsdag är ju såklart om två veckor men hej vilken tur jag har som blir firad två gånger ;)! Mannen min han bara skrattar åt mig som ni förstår är de inte första gången jag snurrar till saker o ting men de bjuder jag på, hihi! Hoppas ni har haft en skön söndag iallafall!
Imorrn meddelar jag vinnaren, tack till er som har deltagit.
Ha en skön kväll nu!!
Stor kram på er




3 kommentarer:

Emilias sa...

Haha du är söt du vännen <3

Dagdrömmar och verklighet sa...

Haha vad roligt, bra gjort tycker jag för det kan väl vara härligt att få fira mors-dag två gånger! =) Ser ut att bli toppenfint vid ert orangeri!

Hoppas du får en fin vecka, kram från Malin

Home2tiny sa...

Ha, ha du är för söt...det är väl underbart att få bli firad två gånger, det kan vi mammor behöva. Ha en skön helg. Kramisar Tina

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...