måndag 28 mars 2011

KÖKET

Ny vecka och nya tag!
Här börjar vi veckan likadant som vi slutade den andra, virusen härjar vilt. När alla blir friska så ska det bli vårstäd här, alla baciller ska städas ut för nu är jag less på dem!!

Tänkte jag skulle visa lite bilder på vårat kök. Köket va det första som vi renoverade när vi flyttade hit. Är riktigt nöjd med hur det blev. 
Favoriten är köksön med en svart granitskiva där man kan baka, laga mat eller bara slå sig ner och ta en kopp kaffe och kika i en tidning. Är en riktig kaffeslurpare, fungerar inte utan mitt morgonkaffe och då ska det naturligtvis va bryggt i min moccamaster, just love it!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Ha en riktigt härlig vårvecka alla bloggisar!!

5 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Ni har så himla fint kök :) Gillar granitskivan med och sitt delen mitt emot, bänken!

Ja, det är jättespännande med matkassen. Vi lagade dagens rätt igår och tyckte också om den. Fast jag har lite svårt att följa receptet till punkt o pricka, hihi :)
Vi har lagat tisdagens rätt idag, den var supergod den med!

Hoppas verkligen era bacilusker försvinner snart, tycker så synd om er som drabbas så!! Säg till om vi kan hjälpa till på något sätt, barnvakt eller så...

Du, tänkte på torsdag. Tror jag måste hoppa över blingo partyt. Återigen faller det på att vi inte har någon bil... Hade ju så gärna velat komma o fika o kika på vad de har för kläder :)

Ha en mysig kväll ni med!
Kramkram

Unknown sa...

Hej!
Såååå fint, ni har verkligen fått ett fint hus. Vet ju hur det ser ut utifrån också. Moccamaster får det nog bli nästa gång vi köper ny kaffekokare. Vi har blivit friska, har varit hemma med 11 åriga Julia idag. Det är skillnad att vara hemma med en så stor tjej. Snart får jag int vara hemma med tjejerna längre, gränsen går ju vid 12 år. Fast jag kommer nog vara hemma med dem utan ersättning ändå. Trist med sjukdomar, hoppas ni blir friska snart ni med och du får städa bort bacillerna:)
Ha en mysig kväll♥
Kram Anna

Gamla skolan-Jennie sa...

Ljuvligt kök och ljuvliga bilder! Kan riktigt se dig framför mig när du bakar något gott med flickorna sittandes på bänken vid fönstret!
Hoppas ni får en härlig dag trots det trista vädret
:(
Kram!

Emilias sa...

Hej!

De får så gärna komma hit tjejerna :) en eller båda spelar ingen roll, är bara roligt!!

Trist att du behöver skjuta på partyt men det viktigaste är ju att ni blir friska! Hur mår ni nu?`
Ja om det kan gå att lösa att åka med någon annan från Skövde så kommer jag såklart gärna :)

Yes, här är det fotboll som gäller, varvat med lite hockey. Uuuunderbart ;) hihi! Gissar att det är fotboll hos er med! Hälsa :)

Kram på er!!

Anonym sa...

Åh, vilket underbart kök ! Skulle vilja ha något liknande nu när jag är på g att fixa till mitt gamla slitna kök. Hur långt har du mellan skåp och köksön och mellan köksön och soffan? Känns inte för trångt? Lite osäker på om mitt kök egentligen är lite för lite för att rymma båda som jag tänkt mig. Med vänlig hälsning, Jessica Edin

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...